Przewiń stronę

WEBINAR: Platforma handlowa B2B – proste i efektywne składanie zamówień

Minęło pół roku od uruchomienia platformy B2B, dzięki której staraliśmy się ułatwić naszym klientom składanie zamówień. Platforma pozwala na dostęp do aktualnych warunków handlowych swojej firmy, historii zakupów oraz aktualnego salda, a także łatwiejsze złożenie zamówienia, sprawdzenie jego statusu, a przede wszystkim usprawnienie pracy swojego zespołu.

Tych z Państwa, którzy planują rozpocząć korzystanie z tej formy zarządzania swoimi zamówieniami i chcieliby dowiedzieć się jak zrobić to najefektywniej, zapraszamy na nasz kolejny webinar: Platforma handlowa B2B – proste i efektywne składanie zamówień.

Plan spotkania:

  • wstęp - dlaczego platforma B2B?
  • zakładanie konta w systemie - jak przebiega i o czym należy pamiętać
  • składanie zamówień krok po kroku
  • omówienie funkcji administracyjnych
  • Q&A
  • podsumowanie i zakończenie spotkania

W trakcie spotkania będzie możliwość aktywnego udziału i zadawania pytań. Spotkajmy się online i porozmawiajmy w czasie czatu na żywo.

Webinar odbędzie się 08.12.2020 (wtorek) o godzinie 11:00.

O platformie handlowej B2B opowiedzą Państwu:

- BARTOSZ MICHALCZYK - w Alumaster Polska doradza klientom i sprawuje nadzór nad technicznymi aspektami współpracy. Ma 9-letnie doświadczenie w branży stolarki okiennej i drzwiowej — od stanowiska pracownika produkcji, przez technologa do product managera.

-SŁAWOMIR JACEK - w Alumaster Polska jest odpowiedzialny za nadzorowanie sprzedaży i obsługi klienta w trakcie tego procesu. Brał czynny udział we wdrażaniu systemu B2B na wszystkich jego etapach: od pomysłu, przez realizację i ewaluację.

Do udziału w spotkaniach nowo powstałej Akademii Alumaster zapraszamy wszystkie firmy współpracujące lub rozważające podjęcie współpracy z Alumaster Polska. Chętnie porozmawiamy o Państwa wyzwaniach i proponowanych przez nasz rozwiązaniach. Udział w spotkaniach jest bezpłatny – liczba uczestników jest jednak ograniczona, a o przyjęciu na listę decyduje kolejność zgłoszeń.

 

Zgłoszenia udziału w webinarium przyjmujemy przez FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. Udział w webinarze będzie możliwy po otrzymaniu potwierdzenia rejestracji - wpisania na listę uczestników. O wpisie na listę uczestników decyduje kolejność zgłoszeń.

Liczba uczestników jest ograniczona.

 

Terminy pozostałych zaplanowanych przez Akademię Alumaster webinarów możesz sprawdzić TUTAJ. Jeśli chciałbyś, byśmy przeprowadzili takie spotkanie dedykowanie wyłącznie pracownikom Twojej firmy lub nie znalazłeś terminu interesującego Cię spotkania - wyślij nam wiadomość na ten adres. Damy Ci znać jak tylko zostanie zaplanowane!