Platforma handlowa B2B - składanie zamówień stało się prostsze!
Ruszyła platforma handlowa B2B – stworzona, by ułatwić naszym klientom składanie zamówień. Zaloguj się i poznaj ofertę.
Dzięki nowej platformie:
- uzyskasz dostęp do aktualnych warunków handlowych Twojej firmy
- łatwiej złożysz zamówienie
- sprawdzisz status zamówienia
- będziesz miał dostęp do historii zakupów oraz aktualnego salda
- ułatwisz pracę Twojego zespołu – z platformy może korzystać kilkoro pracowników danej firmy
Krok po kroku, czyli jak zostać użytkownikiem platformy:
- Wejdź na www.alumaster.pl i przejdź do Strefa B2B (możesz skorzystać z tego linku).
- Kliknij Załóż konto – wypełnienie danych rejestracyjnych i formularza kontaktowego powinno zająć tylko kilka sekund.
- Twoje konto zostanie aktywowane po zatwierdzeniu przez nasz zespół. Potwierdzenie tego otrzymasz pocztą elektroniczną. Kliknij link aktywacyjny umieszczony w otrzymanej wiadomości.
- Zaloguj się do platformy podając adres mailowy i hasło właściciela konta.
- Poznaj ofertę dla Twojej firmy i złóż zamówienie.
Pamiętaj, że przez cały czas korzystania z konta będziesz miał dostęp do panelu użytkownika. Znajdziesz w nim podgląd na aktualne warunki handlowe, aktualne saldo, rozrachunki, podgląd aktualnych zamówień, a także możliwość dodawania do Twojego konta kolejnych użytkowników odpowiedzialnych za składanie zamówień oraz dodawania dodatkowych adresów wysyłek.
Instrukcja obsługi platformy do pobrania TUTAJ