Platforma B2B – zmieniamy się dla Ciebie!
Minęło pół roku od uruchomienia platformy B2B, dzięki wdrożeniu której staraliśmy się ułatwić naszym klientom składanie zamówień. Dzięki platformie można uzyskać dostęp do aktualnych warunków handlowych swojej firmy, historii zakupów oraz aktualnego salda, a także łatwiej złożyć zamówienie, sprawdzić jego status, a przede wszystkim usprawnić pracę swojego zespołu.
Cieszymy się, że platforma spotkała się z dobrym przyjęciem. Od chwili uruchomienia została odwiedzona już ponad 6000 razy! Dziękujemy za wszystkie sygnały i informacje zwrotne od Was – jej użytkowników. To właśnie dzięki nim nasza platforma zakupowa B2B może się rozwijać.
W ostatnim czasie, dzięki zgłoszeniom użytkowników, ulepszyliśmy ją o następujące funkcjonalności:
- w mailach potwierdzających złożenie zamówienia pojawia się numer własny zamówienia klienta,
- w systemie znajduje się informacja o dostępności towaru w magazynie,
- jest możliwość pobrania faktury poprzez platformę B2B w XML lub PDF,
- jest możliwość wyszukiwania nadrzędnego towarów - nad kafelkami grup produktowych.
Dziękujemy za wszystkie Wasze spostrzeżenia! Uwagi i propozycje dotyczące ulepszania naszej platformy prosimy kierować drogą mailową.