Przewiń stronę

Platforma handlowa B2B - składanie zamówień stało się prostsze!

Ruszyła platforma handlowa B2B – stworzona, by ułatwić naszym klientom składanie zamówień. Zaloguj się i poznaj ofertę.

Dzięki nowej platformie:

  • uzyskasz dostęp do aktualnych warunków handlowych Twojej firmy
  • łatwiej złożysz zamówienie
  • sprawdzisz status zamówienia
  • będziesz miał dostęp do historii zakupów oraz aktualnego salda
  • ułatwisz pracę Twojego zespołu – z platformy może korzystać kilkoro pracowników danej firmy

platforma B2B - logowanie

Krok po kroku, czyli jak zostać użytkownikiem platformy:

  1. Wejdź na www.alumaster.pl i przejdź do Strefa B2B (możesz skorzystać z tego linku).
  2. Kliknij Załóż konto – wypełnienie danych rejestracyjnych i formularza kontaktowego powinno zająć tylko kilka sekund.
  3. Twoje konto zostanie aktywowane po zatwierdzeniu przez nasz zespół. Potwierdzenie tego otrzymasz pocztą elektroniczną. Kliknij link aktywacyjny umieszczony w otrzymanej wiadomości.
  4. Zaloguj się do platformy podając adres mailowy i hasło właściciela konta.
  5. Poznaj ofertę dla Twojej firmy i złóż zamówienie.

Pamiętaj, że przez cały czas korzystania z konta będziesz miał dostęp do panelu użytkownika. Znajdziesz w nim podgląd na aktualne warunki handlowe, aktualne saldo, rozrachunki, podgląd aktualnych zamówień, a także możliwość dodawania do Twojego konta kolejnych użytkowników odpowiedzialnych za składanie zamówień oraz dodawania dodatkowych adresów wysyłek.

Platforma B2B - kategorie

 

Instrukcja obsługi platformy do pobrania TUTAJ